اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه

آموزش کسب یقین به خدا، دین و مذهب خردمندانه حتی برای نونهالان

اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه

آموزش کسب یقین به خدا، دین و مذهب خردمندانه حتی برای نونهالان

اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه

سلام
خوش آمدید.

مخاطبان محترم
در حال حاضر فعال‌ترین صفحه‌ی ما، در پیام‌رسان «ایتا» می‌باشد:
https://eitaa.com/esbatekhodavand
نشانی ما در سایر پیام‌رسان‌های مشهور داخلی و خارجی:
esbatekhodavand
همیشه در مسیر درست موفق باشید.

آخرین نظرات

  مخاطبان فرهیخته.

 بخش مشاوره با این‌جانب درحال حاضر به علت کمبود زمان، مخصوص کسانی است که کتاب نگارنده با عنوان اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه را مطالعه و مراحل تجربی آن را طی نموده‌اند که البته ضمن عذرخواهی فعلاً به دلیل مشغول بودن به تکمیل کتاب و دلایل دیگری که در بخش «ارتباط» توضیح دادم، این بخش فعال نیست.

خوشبختانه شما می‌توانید جهت رفع شبهات و یافتن پاسخ به سؤالات خود، کتاب نگارنده را رایگان دریافت و بدون نیاز به «تماس با من» و بدون طی کردن مراحل مشاوره به نتیجه‌ی مطلوب برسید.

 

ضمن اینکه می‌توانید جهت اطلاع از پرسش و پاسخ و مشاوره‌های انجام شده با ناباوران و مخاطبان «بر اینجا کلیک» نمایید؛ (در پایان هر صفحه به صفحه بعدی بروید.**

 

مقدمه

هر کسی خصوصاً افرادی که احساس می‌کنند شبهه یا سؤال خاصی دارند که باید دقیق و قانع‌کننده جواب داده شود یا به هر دلیل بی‌اعتقاد یا ناامید از زندگی شده‌اند می‌توانند با مطالعۀ شرایط مشاوره بسیار زودتر به نتیجۀ مطلوب برسند.

روشن است که مشاوره با مناظره، پرسش و پاسخ‌های متعارف و گفتگوهای رایج که غالباً در فضایی توأم با جدل و استرس انجام می‌شوند کاملاً متفاوت است.

به‌عنوان نمونه در گفتگوهای متعارف ازجمله مناظرات حوادثی رخ می‌دهد که تناسبی با مشاوره ندارد مثلاً در مناظره وقتی طرف مقابل، حقیقت را از دیگری می‌شنود، متأسفانه سعی می‌کند آن حقیقت را با طفره، لجاجت ،حاشیه رفتن و به جدل کشاندن -که بسیار کار آسانی است- بپوشاند و نادیده بگیرد و در عوض ادعای باطل خود را با پرگویی و سخنان اضافی و گاهاً نامربوط به کرسی بنشاند!

این در حالی است که در مشاوره، فرد با اراده و اختیار خود جهت رفع شبهات و مشکلاتش نزد مشاور می‌آید و حتی حاضر است برای مشاوره هزینه بدهد تا از تجربه‌ی مشاور برای رفع مشکل خود نهایت استفاده را ببرد!

نگاه صحیح به آداب مشاوره باعث می‌شود به‌محض اینکه فرد در جریان حقیقت قرار گرفت و متوجه اشتباه خود شد، اشتباهش را باکمال میل بپذیرد تا هر چه زودتر از مشکلی که گرفتارش شده به‌سلامت عبور نماید نه اینکه مانند گفتگوهای جاری خصوصاً در فضای مجازی عادت کرده باشد سخن خود را با جنگ و دعوا و ادبیات توأم با تحقیر مخاطبش و خودبرتربینی خودش آغاز کند که این روش گفتگو مخصوصاً اگر در موضوعات حساس و سرنوشت ساز باشد ضررش متوجه خود گوینده خواهد بود و نه دیگری.

پ.ن: مشاوره‌های این‌جانب همیشه رایگان بوده و خواهد بود.

بنابراین مشاوره قوانین و شرایطی دارد که توجه به آن‌ها سبب ایجاد فضایی آرامش‌بخش، دوستانه و توأم با تفاهم می‌شود؛ این فضا کمک می‌کند هر چه زودتر مشکل مراجعه‌کننده شناسایی و در کمترین زمان ممکن حل شود.

بی‌نیاز از توضیح بیشتر است که در صورت عدم اطلاع از قوانین و شرایط مشاوره، نباید انتظار نتیجه‌ی مطلوب را داشت.

مثلاً بخشی از قوانین مشاوره که در ادامه به‌تفصیل با آن‌ها آشنا خواهید شد بدین شرح است:

- من بعد از هر سؤالی که از شما می‌پرسم، زمانی را برای اینکه شما به من پاسخ دهید مشخص می‌کنم؛ مثلاً می‌گویم: «حداقل تا یک ساعت و حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده پاسخ مرا بدهید».

این روش فرصت کافی و معقولی به شما می‌دهد که بدون عجله و با دقت و آرامش بتوانید سؤال مرا بخوانید و هنگامی‌که به‌خوبی متوجه منظورم شدید پاسخ روشنی به آن سؤال بدهید.

 - تا می‌توانید پاسخ‌های خود را کوتاه بنویسید و از بیان مطالب غیرضروری خودداری نمایید و در مواردی که پاسخِ «بله» یا «خیر» کافی است فقط به نوشتن «بله» یا «خیر» بسنده کنید.

و قوانین دیگر که کافی است در ادامه آن‌ها را با آرامش مطالعه نمایید و سپس به من پیام دهید تا بعد از اعلام موافقت شما با این قوانین، مشاوره آغاز شود.

 

آشنایی با قوانین ابتدایی مشاوره

 هرکسی ازجمله شما هنگامی‌که تصمیم می‌گیرید در هر موضوعی نزد مشاور بروید لازم است شناخت و اعتماد کافی نسبت به وی داشته باشید و مطمئن باشید او از اطلاعات و شرایط کافی برخوردار است تا با راهنمایی‌های خویش بتواند شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مشکلی که دارید عبور داده و به مقصد برساند.

اما اگر شما شناخت و اعتماد کافی نسبت به مشاور نداشته باشید توصیه‌های وی را جدی نگرفته و آن‌طور که باید به آن‌ها عمل نخواهید کرد و درنتیجه به آنچه انتظار دارید نخواهید رسید.

پ.ن: برای شناخت نوع جهان‌بینی این‌جانب و اینکه چگونه و با چه دلایل و شواهدی به وجود خدا یقین پیدا کردم و سپس باورهای سرنوشت‌ساز دیگر خویش را از مسیر تحقیق خشت به خشت چیدم، می‌توانید به کتاب نگارنده مراجعه نمایید.

من در این کتاب زندگی خود از تولد و نوع نگرشم به خدا و جهان را با زبان ساده و قابل فهم برای عموم توضیح داده‌ام.

 

نتیجه‌ی عمل و عدم عمل به توصیه‌های مشاور

طبق تجربه‌ی صدها ساعت گفتگو و مشاوره‌ی این‌جانب با اقشار گوناگون داخل و خارج از کشور عرض می‌کنم هرکدام از افرادی که باانگیزه‌ی بالا جهت مشاوره و حل مشکل خود نزد این‌جانب آمدند و به نکات و راه‌حل‌های مجربی که با ایشان در میان گذاشتم، به‌درستی عمل نمودند، بدون استثناء به نتیجه‌ی مطلوب رسیدند. (مهم)

به‌عنوان نمونه برخی افراد می‌گویند بدون داشتن شرایط و اطلاعات کافی و به‌اشتباه در جریان شبهات ناباوران در قالب کلیپ و غیره قرارگرفته‌اند و تکرار این ارتباط باعث شده به‌تدریج به وسواس و تشویش شدید ذهنی مبتلا شوند به‌طوری‌که دیگر نمی‌دانند چه چیزی درست و چه چیزی غلط است! سپس این افراد از من مشاوره می‌خواهند که هر طور شده به ایشان کمک کنم از شک و شبهات و وسواس ذهنی نجات پیداکرده و در کمترین زمان به‌یقین برسند.

من نیز به‌عنوان مشاور و بر اساس تجارب مشابه با دیگر مخاطبان به ایشان توصیه می‌کنم برای اینکه بتوانند در کوتاه‌مدت، از تشویش شدید ذهنی رها شوند (تا من نیز بتوانم مشاوره را در فضایی آرام تکمیل کنم)، لازم است ارتباط خویش با ناباوران (از طریق کلیپ، کتاب، کانال، گروه و غیره) را قطع کنند تا دیگر ذهن ایشان درگیر شبهات جدید نشده و بر تشویش آن‌ها افزوده نگردد.

 کسانی که این توصیه‌ی کلیدی را جدی گرفتند و رعایت کردند در کمترین زمان ممکن، مشاوره را با موفقیت کامل به پایان رساندند و به نتیجه‌ی مطلوب رسیدند؛ اما کسانی که این توصیه‌ی خردمندانه و مجرب را جدی نگرفتند و به اشکال مختلف ذهن خود را درگیر شبهات بی‌پایان ‌نمودند، علیرغم گذشت ماه‌ها باز به من اطلاع می‌دهند چون به توصیه فوق عمل نکردند، هنوز مشکلشان حل نشده است به طوری که به دلیل تراکم شبهات در ذهنشان، دچار تشویق و وسواس شدید ذهنی شده‌اند تا آنجا که دیگر به‌درستی متوجه منظورم نمی‌شوند و حتی در مواردی عکس آنچه را گفتم عمل می‌کنند!

 

چرا مشاوره‌ی کتبی بهتر از مشاوره‌ی تلفنی یا حضوری است؟

- تجربه به من نشان داده است بهترین حالت مشاوره خصوصاً با افرادی که ذهنشان درگیر تشویش و شبهات فراوان شده این است که مشاوره با ایشان به‌صورت کتبی و از طریق فضای مجازی (مانند ایمیل، پیام‌رسان‌ها و غیره) انجام شود تا ایشان فرصت کافی داشته باشند متن گفتگوی من و خودشان را مکرر مطالعه و مرور نمایند و به‌خوبی متوجه منظورم شوند و بتوانند کوتاه‌ترین و رساترین پاسخ را به سؤالاتی که از ایشان پرسیدم بدهند تا من نیز هر چه زودتر متوجه مشکل ایشان شده و بتوانم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ایشان کمک کنم تا به نتیجه‌ی مطلوب برسند.

- فایده‌ی مهم و مؤثر دیگر مشاوره‌ی کتبی این است که هر زمان سؤال مهمی را باید از مخاطب بپرسم که پاسخ دقیق به آن مشکلش را از اساس حل می‌کند، از وی می‌خواهم مثلاً ۱ ساعت دیگر پاسخ سؤالم را ارسال کند؛ این روش فرصتی برای وی فراهم می‌سازد تا با آرامش خاطر ابتدا ببیند دقیقاً من چه سؤالی از او پرسیده‌ام و زمانی که منظورم را خوب متوجه شد، پاسخی کوتاه و روشن که دقیقاً جواب همان سؤال باشد را برایم ارسال کند؛ همچنان که وی فرصت کافی خواهد داشت تا با مرور کافی پاسخ خود، از درستی آن نیز اطمینان کافی پیدا کند.

 

فایده‌ی تعیین زمان برای مخاطب جهت پاسخ به سؤالات مشاورچیست؟

من بعدازاینکه سؤال را مطرح می‌کنم بسته به اهمیت سؤال از مخاطب محترم خود می‌خواهم مثلاً بعد از گذشت ۱ ساعت یا حتی ۱ روز یا اگر خودش فرصت بیشتری را پیشنهاد داد، بعدازآن، پاسخش را برایم ارسال کند.

بی‌نیاز از توضیح بیشتر است که این روش برای داشتن مشاوره‌ی کاملاً موفق با دیگران خصوصاً اگر دچار استرس و افسردگی شدید شده باشند، بسیار مؤثر و راهگشاست و به ایشان کمک می‌کند در منزل خود و از پشت رایانه، به‌راحتی مشاوره را به پایان رسانده و از هیجان و استرس هنگام مشاوره در امان بمانند و همچنین با استفاده از فضای آرام منزل به شخصیت خود نزدیک شده و با تأمل پاسخ‌های دقیق‌تری را برایم ارسال کنند و بدین وسیله مشکل ایشان توسط مشاوره‌ای دقیق‌تر شناسایی شده و در کمترین زمان ممکن به نتیجه‌ی رضایت‌بخش برسند.

کانال اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه در ایتا، تلگرام، اینستاگرام و آپارات .

 همیشه در مسیر درست موفق باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی