اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه

آموزش کسب یقین به خدا، دین و مذهب خردمندانه حتی برای نونهالان

اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه

آموزش کسب یقین به خدا، دین و مذهب خردمندانه حتی برای نونهالان

اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه

سلام
خوش آمدید.

مخاطبان محترم
در حال حاضر فعال‌ترین صفحه‌ی ما، در پیام‌رسان «ایتا» می‌باشد:
https://eitaa.com/esbatekhodavand
نشانی ما در سایر پیام‌رسان‌های مشهور داخلی و خارجی:
esbatekhodavand
همیشه در مسیر درست موفق باشید.

آخرین نظرات

سلام

 

کانال اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه در ایتا، تلگرام، اینستاگرام و آپارات .

کتاب تصویری علم و اندیشه حاوی صدها سخن از قرآن، دانشمندان و مرکز علمی جهان در اثبات وجود خدا، حقیقت قرآن و اسلام است.

.جهت دریافت رایگان آخرین نسخه‌ی کتاب تصویری علم و اندیشه بر روی نوشته‌ی زیر کلیک کنید:

دریافت کتاب تصویری علم و اندیشه

 

دیدن فیلم تبلیغاتی جهت  معرفی مجموعه‌ٔ ۵۵۲ قسمتی علم و اندیشه  (کلیک).

صدها دلیل در اثبات وجود خدا، إعجاز قرآن و حقانیت اسلام از قرآن، دانشمندان و مراکز علمی جهان

 
 

۱- این کتاب، با هدف پاسخ به شبهات خداناباوران، ندانم گراها  و محققین تألیف شده است.

۲- این کتاب شامل ۵۵۲ قسمت است که از قسمت اول و به ترتیب، ابتدا شما را با دلایل اثبات وجود خدا و سپس حقیقت قرآن و اسلام و موضوعات مهم دیگر آشنا می‌کند و ضمن رفع شبهات -در صورت پیگیری مداوم- موجب أنس با خدا نیز خواهد گردید.

۳- اکر کسی موفق شود استدلال‌های علمی و عقلی مطرح شده در این کتاب را خوب بفهمد و همچنین از شرایط کافی برای گفتگو با خداناباوران و ندانم‌گرایان برخوردار باشد، بدون تردید خواهد توانست به انواع شبهات ایشان با هر سطح سواد، (پیرامون فرضیات و نظریات علمی مانند مِه‌بانگ، فرگشت، انتخاب طبیعی و غیره) از زبان دانشمندان جهان (با ذکر منبع) پاسخ متقن و تمام‌کننده بدهد. (مجرّب)

  یکی از شرایط مناظره و گفتگو این است که فرد باید قبلاً خودش به یقین مستدل دائمی رسیده باشد.

 

جهت رسیدن به این هدف می‌توانید کتاب رایگان اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه را دریافت و شما نیز فرق بین باور متعارف به وجود خدا با یقین به وجود خدا (با آثار کاملاً متفاوت در زندگی فردی و اجتماعی) را تجربه نمایید.

۴- در هر قسمت، هر کدام از استدلال‌های قرآنی و دلایل دانشمندان و مراکز علمی جهان را که برای خود مفید می‌بینید، یادداشت نموده تا فهم صحیح و بهتری نسبت به آن دلیل پیدا نمایید.

۵- هر قسمت با شعری جدید با عنوان «به نام خدا» آغاز می شود. (از جمله مناسب نوشتن روی تخته، هر روز و در ابتدای درس توسط اساتید و معلمین محترم و ...)

۶- جهت دریافت اطلاعات تکمیلی، ادامه‌ی مطلب را مطالعه نمایید.

 

 آشنایی با مجموعه‌ٔ ۵۵۲ قسمتی علم و اندیشه:

 دلایل اثبات خدا، إعجاز قرآن و حقانیت اسلام  از قرآن ، دانشمندان و مراکز علمی جهان

نظرات ارسالی مخاطبان که جرقۀ تولید این محصول را زد:

- سال پیش این موقع ی مسلمون معتقد بودم عاشق خدا عااااشق نمی دونم یهو چی شد! قانعم کنید خدا هست واقعا به پوچی رسیدم؛ زندگی بدون خدا برام بی معنیه.

 - در اینکه خدا هست یا نیست ندانم‌گرا شدم ای کاش بی خودی خودم را به شک نمی انداختم  دیگه شادی از ته دل برام شده خاطره. کابوس می بینم و عذاب وجدان دارم در عرض چند روز لاغر شدم. خیلی سر درگمم و کسی هم جواب درستی نمیده. ممنون می شم از راهنمایی تون.

 - چند سالی نماز میخونم. با خوندن نظر آتئیست ها حالا به این فکر افتادم واقعا خدایی وجود داره؟ دارم دیونه می شم هیچ‌کس از اخلاقم خوشش نمییاد ازتون خواهش میکنم کمکم کنید تا وجود خدا برام اثبات بشه.

 - کلی دکتر رفتم تاثیر نداره، فکر سرطان رو نمیتونم از سرم بیرون کنم از وقتی به خدا بی اعتقاد شدم، نمیدونم از کی شفا بگیرم، همین بی اعتقادی مریضیمو ۱۰ برابر طولانی تر کرده؛ افسرده شدم. میشه لطفا کمکم کنید؟!

- ۱۷ سالمه ۲ سال پیش یه مسلمون معتقد بودم اما شبهات زیادی باعث شد کافر شم  اگه کمکم نکنید مطمئن باشید به پایان خط میرسم.

- اخیرا مادربزرگم رو از دست دادم و حس پوچی و افسردگی بهم دست داده و دلم میخواد وجود خداوند رو واقعا حس کنم تا بتونم به روال زندگی و مدرسه برگردم خیلی ممنون میشم اگه کمک کنید.

 - من یه نوجوانم دینم رو خیلی دوست دارم خدارم همینطور. عاجزانه خواهش میکنم التماس میکنم کمک کنید شبهاتم برطرف شن.

- عقلم به من می گه شبهات آتئیست ها بی اساسن با این حال میخوام از وجود خدا خیالم کاملا راحت بشه. دوست دارم ایمان محکمی داشته باشم که هیچ شبهه ای نتونه منو به تردید بندازه.

 - خیلی چیزا رو می دوم مثلا می دونم نباید عصبانی بشم اما انگار نمی دونم و تو عمل شکست می خورم چون به چیزایی که می دونم یقین ندارم. اول از همه می خوام به ریشه و حلال مشکلات یعنی وجود خدا یقین پیدا کنم لطفا بمن بگید از کجا شروع کنم و چطوری؟

- منو راهنمایی کنید چگونه با ملحدین و ندانم گراها گفتگو کنم؟

- پونزده سالمه و در تیزهوشان درس می خونم از ۱۳ سالگی کلی کلیپ ضد خدا دیدم که منو آزار داده. خداباوران به ندرت کلیپ آموزشی و اینجور چیزا درست می کنند من خیلی اتفاقی کانالتون رو پیدا کردم نمی دونم چطوری بابت مشاوره رایگان و رفع شبهاتم ازتون تشکر کنم امیدوارم به یک باور صحیح و ایمان قدرتمند برسم.

 - من خیلی دوست دارم مطمئن شم خدا وجود داره تا با خیال راحتتر باهاش درد دل کنم. به من بگید چطوری میشه به وجود خدا یقین پیدا کنم؟

 - درود بر شما که بدون چشم داشت، خلق و به خالق نزدیک میکنین من واقعا با کانالتون متحول شدم ولی باز سوالات بیشماری دارم.

 - من با روش کتاب شما بعد از چند روز یقین کردم خدا وجود داره و مطمئن شدم ادعای شانسی و خودبه خودی بودن جهان محال و مضحکه. حالا چی کار کنم تا همیشه به فکر خدا باشم و عاشقش بشم و گناه نکنم. بی صبرانه منتظر پاسختون هستم.

- و ...

________

آنچه گذشت بخشی از درخواست‌ و سؤالات اقشار گوناگون مردم از کانال اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه  (ایتا، تلگرام)  در طول چند سال است که ما را بر آن داشت جهت پاسخ زیربنایی به این درخواست‌ها و موارد مشابه، ضمن نوشتن کتاب اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه اقدام به گردآوری مجموعه‌‌ٔ ۵۵۲ قسمتی «علم و اندیشه» نماییم.

این مجموعه که یکی از توابع فیلم‌های چهارده گام تا خداشناسی است به گونه‌ای تدوین شده‌ که از قسمت اول به ترتیب و گام به گام مخاطب را با صدها استدلال قرآنی، صدها دلیل علمی و عقلی از دانشمندان و مراکز علمی جهان (با ذکر منبع) در اثبات وجود خدا، ویژگی‌های خدا، مقایسهٔ ادیان، خصوصیات منحصربه‌فرد قرآن، نقش کلیدی اسلام در پیشرفت علمی اروپا و دنیا و موضوعات مهم دیگر آشنا می‌کند.

در مطالعۀ حداقل یک قسمت به صورت مداوم (ضمن رفع انواع شبهات) به دلیل تکرار یاد خدا، اُنس با او نیز در شما ایجاد خواهد شد.

دلیل آن نیز روشن است زیرا اگر انسان با هر چیزی و هر فردی –چه خوب یا بد- به‌ تکرار در ارتباط باشد خواهی‌نخواهی با او انس می‌گیرد؛ این خصوصیت به‌قدری برجسته است که نام انسان -همان‌طور که در فرهنگ لغات آمده- از کلمه‌ی «انس» گرفته شده است.

بنابراین تکرار یاد خدا موجب انس با او می‌شود و به اعتراف برخی دانشمندان (که در آغاز تحصیل، علوم مادی را جدای از خدا می‌دیدند) تأثیر اُنس با خدا جهت ایجاد آرامش عمیق، علاج چشم‌گیر بیماری‌ها، غلبه بر مشکلات ریزودرشت فردی و اجتماعی، ترک رفتار غیرانسانی و در نتیجه داشتن زندگی شاد، امری مجرّب و غیر قابل انکار است؛ اعترافی که قرآن نیز بر آن مهر تأیید می‌زند از جمله:

 ألا بذکر الله تطمئن القلوب 

آگاه باشید، تنها با یاد خدا قلب‌ها آرامش مى‌‏یابد!

هر محقق آزاد و صادق می‌تواند با مطالۀ این کتاب، آثار فوق را تجربه نماید.

 

پ.ن:  شروع هر قسمت با نام خدا در قالب شعر از کتاب هزار سال آغاز سخن در شعر فارسی.

 

‎  نشر آزاد است .

 

فهرست نظرات دانشمندان و مراکز علمی جهان در مجموعه علم و اندیشه:

بخش اول: دلایل اثبات وجود خدا، صفات خدا و دیگر موارد مربوطه.

بخش دوم: رابطه‌ی خدا  و دین.

بخش سوم: حقیقت قرآن و اسلام.

 

فهرست موضوعی آیات قرآن در مجموعه علم و اندیشه:

گام اول: نظری خردمندانه به موجودات.

 گام دوم: روزی دهنده‌ی موجودات جهان.

گام سوم: مقایسه دست‌ساخته‌های‌ انسان با آفریدگار.

گام چهارم: آثار شکر، ناشکری و شک و یقین به خدا.

گام پنجم: صفات خدا و چگونگی خلقت موجودات.

گام ششم: آثار ایمان، توکل، یاد خدا و پرهیزگاری.

گام هفتم: آثار قبول یا انکار نشانه‌های الهی.

گام هشتم: دعوت به پرستش خدا؛ گمراهی یا هدایت؟

گام نهم: آثار پیروی و عدم پیروی از فرستادگان خدا.

گام دهم: آثار انکار خدا و کفر بعد از ایمان.

گام یازدهم: حذر از شبهه‌پراکنی منکران خدا و دین.

گام دوازدهم: اثبات اعجاز قرآن و دعوت به آن.

گام سیزدهم: قیامت و عاقبت منکران و مؤمنان.

 

گام چهاردهم: قبول توبة منکران و خطاکاران‌.

 

لطفاً سؤالات خود در موضوع خدا، ادیان و مذاهب را به این صفحه (کلیک) ارسال کنید!

جهت دریافت رایگان کتب و فیلم‌های تولیدی ما در موضوع خدا، دین و مذهب‌شناسی (کلیک) کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی