اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه

آموزش کسب یقین به خدا، دین و مذهب خردمندانه حتی برای نونهالان

اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه

آموزش کسب یقین به خدا، دین و مذهب خردمندانه حتی برای نونهالان

اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه

سلام
خوش آمدید.

مخاطبان محترم
در حال حاضر فعال‌ترین صفحه‌ی ما، در پیام‌رسان «ایتا» می‌باشد:
https://eitaa.com/esbatekhodavand
نشانی ما در سایر پیام‌رسان‌های مشهور داخلی و خارجی:
esbatekhodavand
همیشه در مسیر درست موفق باشید.

آخرین نظرات


 

کانال اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه در ایتا، تلگرام، اینستاگرام و آپارات .

 
:بعد از تولید  مجموعه فیلم‌هایِ «چهارده گام تا خداشناسی، جهت دریافت آنها  بر روی نوشته زیر کلیک نمایید
‏_____________
جهت آشنایی این مجموعه فیلم چهارده گام تا خداشناسی که در آینده بارگذاری خواهند شد، می توانید فیلم‌های کوتاه زیر را مشاهده نمایید:

فیلم اول (کلیک)

فیلم دوم (کلیک)

فیلم سوم (کلیک)

فیلم چهارم (کلیک)

 

 

گام اول:  (۱۲ فصلِ ۱۶۹ قسمتی)

فصل ۱- خداوند و خلقت انوع موجودات (۶۱ قسمت)

فصل ۲- خداوند و خلقت سیارات (۲۷ قسمت)

فصل ۳- خداوند و خلقت آسمان و زمین (۱۷ قسمت)

فصل ۴- خداوند و خلقت موجودات زمین (۸ قسمت)

فصل ۵- خداوند و خلقت شب و روز  (۱۱ قسمت)

فصل ۶- خداوند و خلقت باد (۳ قسمت)

فصل ۷- خداوند و خلقت باران (۷ قسمت)

فصل ۸- خداوند و خلقت دریا (۳ قسمت)

فصل ۹- خداوند و خلقت گیاهان (۱۴ قسمت)

فصل ۱۰- خداوند و خلقت پرندگان (۲ قسمت)

فصل ۱۱- خداوند و خلقت چهارپایان (۵ قسمت)

فصل ۱۲- خداوند و خلقت انسان (۱۱ قسمت)

 

گام دوم: 

فصل ۱۳- خداوند و روزی موجودات (۱۶ قسمت)

 

گام سوم:

فصل ۱۴- مقایسه مصنوع خدا و انسان (۱۱ قسمت)

 

گام چهارم: (۲ فصلِ ۲۱ قسمتی)

فصل ۱۵- خداوند و شکر، ناشکری (۱۸ قسمت)

فصل ۱۶- خداوند و شک و یقین (۳ قسمت)

 

گام پنجم: (۲ فصلِ ۱۷ قسمتی)

فصل ۱۷- مشخصات و عظمت خدا (۸ قسمت)

فصل ۱۸- نحوة خلق موجودات (۹ قسمت)

 

گام ششم: (۴ فصلِ ۴۴ قسمتی)

فصل ۱۹- ایمان به خدا (۱۹ قسمت)

فصل ۲۰-  توکل به خدا (۴ قسمت)

فصل ۲۱- رعایت تقوا یا احتیاط عقلی (۱۰ قسمت)

فصل ۲۲- یاد خدا (۱۱ قسمت)

 

گام هفتم:

فصل ۲۳- آیات خدا، قبول یا انکار؟ (۳۲ قسمت)

 

گام هشتم: (۲ فصلِ ۷۵ قسمتی)

فصل ۲۴- گمراهی یا هدایت؟  (۳۰ قسمت)

فصل ۲۵- دعوت به عبادت خدا (۴۵ قسمت)

 

گام نهم:

فصل ۲۶- پیروی از پیامبران (۱۷ قسمت)

 

گام دهم: (۲ فصلِ ۱۷ قسمتی)

فصل ۲۷-  اثر کافر شدن (۸ قسمت)

فصل ۲۸- کفر بعد از ایمان (۹ قسمت)

 

گام یازدهم: (۲ فصلِ۳۳ قسمتی)

فصل ۲۹- اثر گمراه گری (۷ قسمت)

فصل ۳۰-  حذر از پیروی کافر! (۲۶ قسمت)

 

گام دوازدهم: (۳ فصلِ ۳۵ قسمتی)

فصل ۳۱- بهانه گیری برای معجزه (۵ قسمت)

فصل ۳۲-  معجزه قرآن (۶ قسمت)

فصل ۳۳- دعوت به پذیرش حقیقت قرآن (۲۴ قسمت)

 

گام سیزدهم:

فصل ۳۴- قیامت کافر و مؤمن (۵۲ قسمت)

 

گام چهاردهم (آخرین گام):

 

فصل ۳۵- دعوت کافر و خطاکار به توبه (۱۲ قسمت).

 

سؤال و جواب در مورد روش استفاده از فیلم‌های «چهارده گام تا خداشناسی»

 

(خدا در قرآن / God in the Quran / معرفة الله فی القرآن)

 

 به‌طورکلی بیان کنید این دوره آموزشی چیست؟

 

این دوره آموزشی، مجموعه گسترده‌ای از فیلم‌های یک‌دقیقه‌ای، از صحنه‌های زیبای طبیعت، حیوانات، سیارات و سایر موجودات است که به همراه آیات قرآن (با گویش فارسی و زیرنویس انگلیسی و عربی) به‌صورت گام‌به‌گام شمارا دعوت به تفکر در آفرینش و توجه به سایر حقایق مهم زندگی می‌کند.

 

فایده این دوره آموزشی برای افرادی که به قرآن ایمان ندارند چیست؟

 

آیات استفاده شده در این مجموعه فیلم، مخاطب را -چه معتقد به قرآن باشد یا نباشد- دعوت‌ به تفکر و تأمل می‌نماید و این بهترین فرصت برای اهل تحقیق یا کسانی است که بدون تعصب و پیش‌داوری، به دنبال یافتن حقیقت هستند و همچنین کسانی که مایل‌اند با به کار انداختن اندیشه و خرد، بر عمق باورهای خویش بیفزایند.

 

ایده تولید این مجموعه فیلم آموزشی از کجا شکل‌گرفته است؟

 

کانال اثبات وجود خدا @esbatekhodavand طی چند سال گذشته، ضمن انجام گفتگو و ارایه مشاوره، به سؤالات گسترده‌ای از جانب خدا ناباوران، ندانم گراها و افراد در حال تحقیق پاسخ داده است که حاصل آن تألیف کتاب اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه است که خوشبختانه با استقبال ایشان نیز مواجه شده است.

 

شما می‌توانید آخرین نسخه  بروز شده این کتاب را در نشانی زیر به‌صورت رایگان دریافت نمایید:

http://esbatekhodavand.blogsky.com/1397

 

 با توجه به توضیحات فوق، نتیجه این تجربه و نیاز برخی مخاطبان محترم، منجر به تولید این دوره آموزشی گردید.

زیرا به تجربه متوجه این حقیقت شدیم که جمع قابل‌توجهی از مردم محترم -از همه اقشار، حتی تحصیل‌کرده- به دلایل مختلف ازجمله مشغولیت‌های گوناگون، علاقه‌ای به تفکر متمرکز جهت تصحیح باورهای سرنوشت ساز خویش ندارند، درحالی‌که راه میان‌بر و بسیار کوتاه برای رسیدن یقین به وجود خدا در دسترس همگان است که گاهی چند ساعت بیشتر زمان نمی‌برد (این راه در کتاب فوق با زبان ساده به عموم مردم آموزش داده‌شده است.)

 یکی از دلایل کلید خوردن این دوره آموزشی کمک به همین افراد است که با مشاهده این مجموعه فیلم‌های جذاب، آرام‌آرام علاقه مند به تمرین در فکر کردن شوند و درنهایت به آنچه مطلوب است برسند.

 

سلام خدمت شما.من 3 ماهی هست که با فیلم های  شما در اثبات خدا آشنا شدم؛ میخواستم بدونم شما خودتون پشت  کانالتون هستین یا یه گروه هستین؟

 

 سلام؛ مخاطب محترم، امیدواریم  این همراهی برای شما مفید باشد.

بسیاری از محصولات تولید شده توسط کانال اثبات وجود خدا از جمله مجموعه فیلم آموزشی چهارده گام تا خداشناسی، با همکاری مؤثرِ برخی کسانی که با عمل به مشاوره و طی مراحل آموزشی کتاب اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه، موفق به رفع شبهات خود شده‌اند، تولید گردیده است  و البته ایشان در بخش‌های دیگر تولید  محصولات این کانال نیز همکاری‌های ارزشمندی دارند.

 

برای اینکه به وجود خدا باور کنم، بهتر است اول کتاب شما (کتاب اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه) را مطالعه کنم یا فیلم‌های این دوره آموزشی را ببینم؟

 

بررسی نمایید با کدام‌یک از روش‌های زیر و نتایجی که به دنبال دارند راحت‌تر هستید:

 

الف-  هم‌زمان می‌توانید این فیلم‌ها را پیگیری و تماشا نمایید و در کنار آن کتاب مذکور را نیز مطالعه کنید زیرا این دو، مکمل یکدیگر عمل می کنند؛ برای توضحیات بیشتر در این خصوص به قسمت هفتم کتاب مذکور مراجعه نمایید.

ب-   یا اینکه ابتدا کتاب مذکور را مطالعه و تجربه نمایید و مانند برخی مخاطبان که در کمترین زمان ممکن، (از چند ساعت تا چند روز) به مطلوب خود رسیدند، شما نیز باور و یقین به وجود خدا را از اعماق وجود خود تجربه نمایید که در این صورت دیدن فیلم‌های این دوره آموزشی، منجر به عمیق‌تر شدن باور و یقینی که قبلا به دست آوردید خواهد شد و طبعاً هر چه این باور عمیق‌تر شود، آثار مثبت آن در لحظه لحظه زندگی شما، محسوس‌تر خواهید گردید.

ج-  یا اگر فعلاً تمرکز کافی برای مطالعه کتاب مذکور را در خود نمی‌بینید، مشاهده فیلم‌های این دوره آموزشی، کمک خوبی به شما می‌کند تا به‌تدریج آمادگی لازم  را نیز به دست آورید.

 

من به وجود خدا شک داشتم تا اینکه کتاب شما (کتاب اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه) را مطالعه نمودم و همین باعث شد تا بعد از چند روز یقین کردم که خداوند وجود دارد و اوست که تمام جهان را خلق نموده است، می‌خواستم بپرسم، فایده این دوره آموزشی که گفتید برای من چیست؟

 

باور به وجود خدا در امثال شما مخاطب محترم مانند نهال نورسی است که شایسته است با رعایت نکاتی که در قسمت سوم تا پنجم کتاب فوق بیان شد اجازه دهید کم‌کم ریشه باور شما محکم شده تا درنهایت به درختی تنومند و مملو از میوه‌های شیرین تبدیل شود تا آثار این باور را به طور آشکار درهمه لحظات زندگی فردی و اجتماعی خود مشاهده نمایید؛ این مجموعه فیلم درواقع مکمل کتاب مذکور است و به شما در این راستا کمک بسزایی می‌کند.

 

ممنون که مطالعه کتابتان (کتاب اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه) را به من پیشنهاد دادید، اما من اساساً علاقه چندانی به مطالعه ندارم؛ لطفا چند فیلم (در این موضوع) به من معرفی نمایید؟

 

 پیشنهاد ما این است که شما مخاطب محترم و افرادی که علاقه دارند در مورد خدا به‌صورت سمعی و بصری به نتیجه برسند، فیلم‌های این دوره آموزشی که منتخبی از صحنه‌های زیبا و بعضاً شگفت‌انگیز موجودات است را به همراه توضیحات ساده و قابل‌فهم روی فیلم، مشاهده و به‌صورت مرتب پیگیری نمایید؛ زیرا همان‌طور که خواهید دید، علاوه بر دیدن صحنه های زیبا، مطالبی در این فیلم‌ها به شما منتقل خواهد شد که گام به گام معرفت و باور شما را به خداوند و  سایر حقایق شیرین و سرنوشت‌ساز، به صورت اساسی و عمیق افزایش خواهد داد.

 

البته به محض اینکه حال پیدا کردید سعی کنید از فواید مطالعه کتاب اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه نیز بهره‌مند شوید، از جمله فواید آن این‌که در فرصت کوتاهی می‌توانید یقین به وجود خدا -که بسیار فراتر از قبول زبانی است- را تجربه نمایید و هم زمان نیز به مشاهده فیلم‌های این دوره آموزشی که مکمل کتاب مذکو ر است ادامه دهید.

 

شبهات زیادی از آتئیست‌ها (خدا ناباوران) ذهنم را درگیر خودش کرده است، کتاب شما (کتاب اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه) را خوانده‌ام ولی تأثیری نداشت چیکار کنم؟؟!! راه دیگری ندارید؟

 

 در میان خوانندگان محترم کتاب مذکور شما اولین نفری هستید که از عدم تاثیر کتاب مذکور بر خود سخن می‌گویید، در حالی‌که به تجربه به شما عرض می‌کنیم مطالعه با دقت کافی این کتاب راه‌گشاست و  همان‌طور که در چند جای آن ازجمله پاورقی صفحه ۱۲ بیان‌شده است مطالعه بدون تأمل کافی، -نه‌فقط در موضوع اثبات وجود خدا بلکه در هر موضوع دیگری- کمکی به ما در یافتن حقیقت و رسیدن به مطلوب نمی‌کند.

برای اطمینان کافی است به  نکاتی که در قسمت‌های سوم تا پنجمِ این کتاب برای حل مشکل امثال شما مخاطب محترم بیان‌شده است مراجعه نمایید تا ببینید اگر شما نیز مانند تعدادی از مخاطبان دیگر که روزی خداناباور (آتئیست) و ندانم گرا بودند، علاوه بر مطالعه، به آن نکات عمل نیز کنید، از شبهات  و به تبع آن ناراحتی‌هایی که درگیر آن هستید رهایی خواهید یافت.

اما در مورد راه دیگری که خواستید، اگر شبهات شما آن‌قدر زیاد است که موجب سلب آرامش و از دست رفتن تمرکز شما خصوصاً در مطالعه شده است یا آن‌قدر درگیر مشکلات و کارهای روزمره هستید که فرصت فکر کردن متمرکز و مفید را پیدا نمی‌کنید، ما بدین منظور اقدام به تولید فیلم‌های آموزشی یک‌دقیقه‌ای (همین دوره آموزشی) برای مخاطبان محترمی چون شما نموده‌ایم که در صورت مشاهده مداوم و آرام آرام این فیلم‌های آرامش‌بخش و آگاهی‌دهنده، به‌تدریج ذهن شما آمادگی کافی پیدا خواهد نمود و به مطلوب خود خواهید رسید.

 

فرزندان ۹، ۱۱ و ۱۳ ساله ام خیلی کنجکاوند و مرتب از من و پدرشان در مورد خدا و دنیا سوال می کنند.

 فرزند خواهرم ۱۵ ساله است و در مدرسه تیزهوشان درس می خواند و مثل بچه های من خیلی کنجکاو است اما متاسفانه با فیلم های فردی در یوتیوب آشنا شد که در ذهن او نسبت به خدا و دین شبهه ایجاد کرد و به قول خودش مدتهاست که خیلی رنج و ازار کشیده است با این حال خودش می گوید عاشق خداست و از رفتار و صدای کسی که در یوتیوب فیلم ضد خدا و دین می سازد هم بدش آمده است مخصوصا که بالاخره فهمیده است که این فرد سواد درست و حسابی هم  ندارد اما چون کسی را پیدا نمی کند که به سوالاتش جواب دهد از سر بیچارگی مشغول دیدن کلیپ های این فرد شده است. به خاطر همین شبهه های فراوانی در ذهنش ایجاد شده و نمی داند چه باید بکند؟ 

برای این بچه های کنجکاو چه کار کنیم؟

خواهش می کنم مرا راهنمایی کنید و خانواده هایی مثل ما را از نگرانی خارج کنید.

 

الف- ذهن این نوجوان محترم ۱۵ ساله (و هر فرد دیگر) به خاطر این‌که بدون اطلاعات کافی و از منبع نادرست و اشتباه به دنبال پاسخ سؤالات خویش است به‌طور طبیعی دچار شبهه شده است و البته شایسته بود و هست که والدین گرامی این نوجوان محترم  مانند شما، تلاش می‌کردند تا زمینه مناسب برای پاسخ به سؤالات به حق فرزند کنجکاو خود را فراهم می‌نمودند و به وی کمک می‌کردند تا متوجه شود ورود به چنین کانال‌هایی -و اصولا هر جای دیگر- بدون آمادگی کافی، انسان را دچار زحمت می‌کند که البته با پیگیری صادقانه‌ای که شما دارید جای نگرانی نیست حتی می‌توانید به این نوجوان محترم کمک کنید تا این تهدید ناخواسته را به فرصتی بی‌بدیل و عالی برای خود تبدیل کند و سطح درک خود را نسبت به خداوند از جمع قابل توجهی از مردم بالاتر بیاورد.

بدین منظور به این نوجوان محترم کتاب اثبات خدا، دین و مذهب خردمندانه که با همین هدف و با زبانی ساده نوشته شده است را معرفی کنید.

 جهت دریافت این کتاب کافی است نام آن را جستجو و رایگان دریافت نمایید یا بر نام آن در بالا کلیک نمایید.

خوشبختانه این کتاب تاکنون منجر به اصلاح کارآمدِ باور افرادی از سن حدود ۱۳ سال تا برخی دانشجویان از تیزهوشان تا سایر اقشار گوناگون مردم با سطوح مختلف علمی شده است، افرادی که غرق شبهات بوده و برخی دچار مشکلات مخاطره آمیزی نیز شده بودند اما خوشبختانه گمشده خود را با عمل به راه کارهای این کتاب پیدا نموده‌اند که می‌توانید بخشی از نظرات توام با شادی و نشاط ایشان را در پاورقی‌های صفحات، ۳۲،۳۶،۴۶ و ۱۳۳ کتاب فوق الذکر مطالعه نموده و همچنین در پاورقی صفحه ۷۰، نشانی فیلم ارسالی نوجوانی ۱۴ ساله در همین راستا را ملاحظه نمایید.

 

ب- در مورد فرزندان گرامی خود و همچنین در مورد نوجوان مذکور (و هر نونهال و نوجوان و افراد دیگری که می‌شناسید) می‌توانید با تدبیری خردمندانه و بدون آوردن فشار، از ایشان بخواهید که با فیلم‌های تولیدی این کانال با عنوان «چهارده گام تا خداشناسی» یا «خدا در قرآن» (که نشانی دریافت این فیلم‌ها در ابتدای همین صفحه آورده شده است) آشنا شوند. 

 این مجموعه، می‌تواند نقش شایسته‌ای در ایجاد باور خردمندانه به وجود خدا و سایر حقایق کلیدی -از طریق آیات قرآن به همراه فیلم‌های جذاب- در دنبال کنندگان خود ایفا نماید، به طوریکه امید است با دیدن چند قسمت ابتدایی آن، خود فرد علاقه مند شده و سایر قسمت‌های دیگر را با اشتیاق دنبال نماید.

 

این دوره آموزشی که حداقل یک سال یا بیشتر بارگذاری آنها ادامه خواهد داشت، گام به گام سطح معرفت و اطلاعات مخاطب خود را عمیق‌تر خواهند نمود و همین می‌تواند کمک بسیار خوبی برای عبور ایشان از تلاطم‌های زندگی، خصوصاً عبور از سن خاص نوجوانی و برقراری ارتباط صمیمانه بین ایشان و خداوند شود در این صورت به طور طبیعی و بدون هیچ فشاری، روح کنجکاو این افراد از مسیر خردمندانه و صحیح سیراب خواهد گردید و قطعاً دیگر شبهه پراکنی منکران خدا و دین هیچ تأثیر منفی روی آنها نخواهد گذاشت.

 

زمان هر فیلمِ این دوره آموزشی چند دقیقه است؟

 

زمان نسبی هر فیلم، حدود یک دقیقه است.

نکته: با کنار قرار دادن تمام قسمت‌های این مجموعه به ترتیب از شماره ۱ تا انتها، یک موضوع به هم پیوسته به شما منتقل خواهد شد؛ یعنی ما آیات قرآن در موضوعات خاص را طوری کنار هم قرار دادیم که گام به گام شما را با حقایق گره گشای زندگی آشنا خواهد نمود به همین جهت از شما و سایر مخاطبان محترم دعوت می کنیم که قسمت های اول را با صبوری بیشتری دنبال نمایید و از پیگیری آن تا پایان غفلت نکنید زیرا در گام های دوم به بعد مطالب جالب و سرنوشت سازتری در این فیلم های کوتاه به شما منتقل خواهد شد که هر کدام از آن‌ها می تواند زندگی یک فرد را دگرگون و درمسیر صحیح و خردمندانه قرار دهد و سبب باز شدن گره‌های بسته زندگی فردی و اجتماعی شود.

سعی می کنیم صوت و فیلم کامل این مجموعه را در یک قسمت تقدیم علاقه‌مندان نماییم.

 

 فیلم‌های این دوره آموزشی چند قسمت است و بنا دارید طی چه مدت و با چه فاصله زمانی آن‌ها را در کانال قرار دهید.

 

همان‌طور که می‌دانید، نگاه خردمندانه به موجودات جهان، هر مقدار بیشتر باشد، بر عمق باور ما نسبت به خداوند بیشتر خواهد افزود و با توجه به آرامشی که از دیدن این فیلم‌ها و شنیدن موسیقی زیبای طبیعت درآن، به مخاطب منتقل می‌شود و آثار فراوان دیگر، بنای ما این است که به‌صورت مرتب و تدریجی طی ماه‌ها و چه‌بسا چند سال آینده، این سری فیلم را در دسترس عموم قرار دهیم و پیشنهاد می‌دهیم برای دیدن این مجموعه فیلم برنامه ریزی بلندمدت داشته باشید زیرا آثار مثبتی که به این صورت به شما منتقل خواهد شد، عمیق تر، پایدارتر و شیرین تر خواهد بود، بدون اینکه فشار و تحمیلی را احساس نمایید با احساس آزادی کامل، به انتخاب عاقلانه و مطلوب، خواهید رسید.

 

چرا بهتر است از ابتدا و به ترتیب شماره، این فیلم‌ها را نگاه کنیم؟

 

این دوره آموزشی طوری طراحی‌شده است که تمامی قسمت‌های آن به ترتیب و از نظر معنا به هم پیوسته هستند به این صورت که ابتدا ذهن شمارا با مطالب ساده در مورد آفرینش آماده نموده و به‌تدریج مطالب جدیدتر و عمیق‌تر از نحوه خلقت تا مشخصات خداوند و روش مواجهه با حقایق  سرنوشت ساز را با شما در میان خواهد گذاشت و اگر شما از ابتدا و با دقت و حوصله فیلم‌ها را تماشا نمایید، با توجه به مراحل بالاتر راحت‌تر می‌توانید سطح آگاهی خویش را کامل تر کنید و آثار آن را به صورت محسوس در لحظه لحظه زندگی خود لمس نمایید.

 

نکته: سعی می‌کنیم، در اولین فرصت، صوت یا فیلم کامل این دوره آموزشی را در همین صفحه در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

 

چرا بهتر است به‌صورت پیوسته و بدون فاصله زیاد زمانی این فیلم‌ها را نگاه کنیم؟

 

یکی از معانی نام ما انسان‌ها از کلمه «انس» گرفته‌شده است؛ خصوصیت هر انسانی این است که اگر با هر چیزی –چه خوب یا بد- ارتباط بیشتری داشته باشد، به آن چیز یا شخص بیشتر عادت می‌کند.

مشاهده مرتب و پیوسته این مجموعه فیلم‌های آموزشی نیز از این قاعده مستثنا نیست و همین کافی است تا شما به دیدن این فیلم‌ها که حاوی پدیده‌های جهان به همراه موسیقی زیبای طبیعت است انس بگیرید و از نکاتی که در هر فیلم بیان می‌شود بیشتر لذت ببرید.

 بی‌تردید یکی از مصادیق یاد خدا، دیدن چنین فیلم‌هایی است که موجب آرامش شما می‌شود بدین منظور کافی است به‌عنوان یک علاقه‌مند، این مجموعه فیلم‌ها را به‌صورت پیوسته مشاهده و آثار آن را تجربه نمایید تا خود بهتر بتوانید در این خصوص قضاوت کنید.

 

چه زمانی بهتر است این فیلم‌ها را نگاه کنیم؟

 

هر زمان راحت تر هستید یا میل دارید  از جمله قبل از خواب یا  هنگام استراحت یا زمانی که احساس می کنید نیاز به آرامش دارید می‌توانید فیلم‌های این دوره آموزشی را تماشا نمایید.

همچنین می توانید هر فیلم را به همراه صدای آرامش‌بخش طبیعت و نکاتی که در آن بیان‌شده است را در حین کارهای روزمره خود چند بار بشنوید و اجازه دهید با این تکرار، ذهن شما به‌خوبی با آن ارتباط برقرار کند تا با آمادگی بهتر  قسمت‌های بعدی را پیگیری نمایید.

 

چه فاصله زمانی را برای دیدن این فیلم‌ها پیشنهاد می‌دهید؟

 

بنای ما فعلاً این است که به‌صورت پیوسته، هر هفته صبح روز شنبه، سه شنبه و پنچ شنبه (به وقت ایران) قسمتی جدید از این فیلم‌ها را برای شما بارگذاری کنیم و شما نیز بهتر است هر زمان این فیلم‌ها در دسترس شما قرار گرفت به تماشای آن‌ها بنشینید.

اگر از کسانی هستید که برای اولین بار با این مجموعه فیلم آشنا شده‌اید و بنا دارید از ابتدا (قسمت اول) آن‌ها رابه ترتیب تماشا کنید، بهتر است  فرصت دهید تا ذهن‌تان با محتوای هر قسمت ارتباط برقرار کند و سپس  به تماشای قسمت بعدی بروید؛ (پیشنهاد: مشاهده روزی یک فیلم یا دو فیلم) این شیوه باعث می شود شما بدون اینکه احساس خستگی کنید، لذت بیشتری از دیدن این مجموعه فیلم‌ها ببرید و به صورت عمیق تر، محتوای آن‌را درک نمایید.

 

اجازه می‌دهید از فیلم‌های چهارده گام تا خداشناسی، برای اینکه هرروز صبح، شروع زیبایی را برای اعضای کانال خود داشته باشم استفاده کنم؟

 

 بله؛ یکی از اهداف ما نیز از ابتدا همین بوده است، تا جایی که به جهت راحتی در نشر، این مجموعه فیلم را بدون هیچ علامتی (آرم یا لوگو) تولید نموده‌ایم.

 شما مخاطبان محترم نیز می‌توانید، دیگران ازجمله مدیران کانال‌ها را در جریان این مجموعه فیلم که هفته‌ای چند قسمت از آن بارگذاری می‌شود، قرار دهید تا در آثار مثبت آن بر زندگی جویندگان حقیقت، سهیم شوید.

 

  ------

 

این صفحه تا پایان این دوره آموزشی، مرتب بروز شده و مطالب و راهنمایی‎‌های جدید و بعضاً مهم به آن افزوده خواهد گردید.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی